Tuesday, August 2, 2011

MUKADIMAH RAMADHAN-KU 2011

Assalamualaikum

syukur ke hadrat NYA aku still alive and well lagi, cpt benor mse berlalu..hari ni dh first day umat islam berpose termasuk aku tapi mlgnya aku xbgun sahur pun, sempat sebat kuih muih je terawih smlm pun xwat byk sgt hal dunia aku duk p buat..ni pun tgh saket tekak, kahak yg betui2 degil xmo kuar..

..klo tahun lepas xsilap aku pose aku full..so tahun ni pun i will do it again la..satu lagi xda halangan aku nak byk kan solat2 sunat, bulan2 pose gnjaran pahla mmg top mmg byk..walaupun sblum ni solat terawih xwat smpi abes buat 8 je (cukup syarat)

dosa pun dh byk so this is a platform for me to reduce it..hehehe,..Bulan pose ni gak stesen tv akan play banyak siaran bercirikan islam dan aku pasti rmi minat akan Jejak rasul, aku pun cm2 every bulan pose mmg dh jdi sntapan mata aku before berbuka, teruja rasanya tgk crita2 pasal nabi2 kita pasai umat islam leh wat aku insaf kejap..kejap??

header blog pun aku dh tuko, bia smgt ckit nk pose ni & molek la ropenye ckit blog aku ni kan..

& buat BLOGGERS semua selamat berpuasa aku ucapkan (nak mint maaf awal lagi), tahankn diri ckit dari semua aspek lagi2 mate kita ni..nti dia duk liar bila ternmpk bnde2 aneh..hehehe, & jgn lupa leave coment kt blog aku ni yaaaa...
 



"wah..jgn marah na"


HAPPY FASTING !!


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...