Friday, August 12, 2011

Diari RAMADHANKU hari ke 2

Walaupun agk lewat bebrapa hari baru aku post, due to schedule setting..aku nk gak crita pasal diri aku

Hari kedua pose ni, sperti biasa sahur still xleh bgun lagi.. smpi skrg pose ke 7 dah..& sakit tekak xblah ag, bgun pg2 trus anta akak aku rse ngntuk sgt time drive cm nak tetido je..hhhhmmmmm..aku pun mle le jerit2 mcm org glo dlm kete & nanyi kuat2 nak bg ngantuk 2 hilang aku xkisah pun as long as xdo org dgr..hahahha..

Uma aku dlm keadaan terurus sebab ari ni mak aku off wat kuih, klo x..hhmmmmmm..dan beniaga kat bazar sri andalas klang hasil inisiatif rakan kepada abg sulung aku..nama pun beniaga rezki ade, mmg untung...

G klas dlm kul 11 de ujian amli plak sje aku wat2 lupe..xde cre lain dh modul cikgu dah amik dia xkasi tiru..namun kesilapan bawa padah jeng3 tibe2 cikgu nk kuar amik brg pe ntah ditiggal budak klas without supervision kesempatan ni aku amik duk p tgk member yg len punya..huhu..10 soalan 7 aku jwb..kui3..

Blk klas dlm kul 1 lebih anta plak adk sedara ke stesen bus nak ke peneng katanye training dh nk start(budak memanah, sekolah sukan PP) langsung terserempak mmber aku yg nk ke jb mencuba nasib kat sana..dan minta tolg aku anta dia p stesen yg sama sek 18 s.alam dlm kul 4 lebih..

Aku agree bab kul 5 dh nak amik akak aku blk area 25 s.alam, stettle sume & smpi uma dh kul 6 layan tv jejak rasul sume mndi & get ready nk buka..mlm menjelang siap sedia nk terawih tapi mlm ni aku perform kt uma je, memandang bapak aku wat kt uma je ngan family

Habis terawih smbung berlaga lak ngn mkn mlm, sblum relax jap tgk tv sambil dihidang dentuman meriam yg kwn2 aku men kt ats benteng nun jauh di sana..terasa gak nak join, klas esok pg nye psl cansel la...



"kne la cool"


ps: "aku men meriam ni tukang sorak je..bakar..tidak.."

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...