Wednesday, July 6, 2011

marvel speaking

in diz night show. nak cite sket la pasal marvel series ni.... kowang semua perasan x, dgn x semena mena, sekarang plak mcam2 cite marvel dibikin dipawagam,, dulunya,, gerenti la cite melayu yang banyak bikin punya mah.. n then nak ditengok kan cite omputih ni,, ape la sangat. hero gerenti gempak punya,, x lain x bukan, antaranya adalah sylvester stallone, jelti, jackie chan, arnold scwazeneger, lagi apa lagi... bla bla bla, banyak jugak la. aku pun kuwang ingat.


banyak jugak la babak yang hot cool punya.. mcm angelina jolie dalam filem mr n mrs smith. arnold plak bikin citer terminator, jackie chan n jetli plak konfem lah sepak menyepak punya. sylvester x lain, mesti digandingkan dalam citer perang bermaut contohnye.. RAMBO 4 WOW itu citer banyak kill punya. sampai x senang duduk dibuatnye....

but setelah beberapa bulan filem yang seperti agak kurang sedikit dan bermulalah marvel series dibikin... ia starting dari citer x-men mula2 dulu... start dari situ marvel mula berkembang luas. citer yang berkaitan dgn kartun ini, akan membuat live action.. dan dipertontonkan oleh peminat series ini..


"apehal !!"

selepas je aku membaca satu artikel mengenai marvel ini, dgr khabar pengarah produksi marvel akan membuat citer dari siri kartun kepada live action. beliau berkata juga akan membuatkan hero semua nye akan diterbitkan. contohnye tajuk hero adalah.... x-men, spiderman, superman, thor, iron man, fantastic 4, ghost rider, macam2 ag lah... 


"kte hero arnold"..."ya2 kte mmg hero bro"

tapi asenye smua dah tengok pun. yang terbaru plak adalah spiderman 4 akan ditayangkan. aku x taulah samada betul atau x. but aku tebaca dalam 1 majalah ni mengatakan movie akan ditayangkan x lama lagi... well.. ini yang aku perasan lah bab marvel ni... oleh kerana aku peminat marvel. all movie aku tgk. mana boleh lepas beb... hehe. cau


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...