Saturday, July 16, 2011

box office malaysian KL GANGSTER.... hiyahhhh!!!!!

well, diz time nak la reveal sal 1 cite melayu ni. yang brtajuk KL GANGSTER.... hiyahhhh!!!!!

maaf coz dah terlalu lewat sangat aku mau kasi cite sama ini tajuk... walaupun sudah nak dekat 1 bulan sejurus aku tgk cite ni dipawagam berdekatan... aku saje je mahu kasi tau, ini cite mayak langsi punya, tapi bab sepak menyepak antara de best of de best... macam nak sama je ngan stail owang putih.

sinopsis untuk citer ini berkaitan ngan sorang mamat ni bernama AARON AZIZ SATTAR menjadi hero dan disebabkan kelalaiannye terhadap sorang yang tikam dibelakangnye membuatkan hero ini

terpaksa singgah di hotel besi selama 5 taun.. diatas kenangan silamnye yang sungguh gelap membuatkan dia sedar untuk menjalani kehidupan baru setelah check out di hotel tersebut...

 tapi malangnye sedangkala dia mahu berubah, ada saje geng pai-lang mahu carik dia n tarik masuk ke group gangsterizzzeemmm. but hero tu tidak ambil peduli dah pasal menda2 ni semua, dia tetap teguh dengan pendiriannye untuk menjadi insan yang boleh digunapakai untuk masyarakat majmuk.

 hero sama gengnye ZIZAN SI RAJA LAWAK atau dikenali sebagai abg long-dil, bersama-sama menggempakkan situasi gelak ketawa sehingga nak pecah usus perut. membuatkan cerita tidak sahaja difokuskan pada fighting but juga adegan lawak yang berkesan..

nak tau pe jadi pada cite ini,,, kamu tgok la sendiri, mana bleh kasi tau panjang2. nak lagi umppphhh,, lu beli la dvd, bawu tip-top jalan citernye... aiyakkkk

ni aku mau cite situasi di pawagam plak. mmg tersangatlah la penuh owang bertandang semata- mata mau tgk ini filem.. zizan yang x abis2 wat perangai sempoi, gerenti owang yang tgh duduk kat situ xkan boleh diam.. memang terkenal la zizan pasni.haha...

but wat is very important, dia punya gaduh nampak gaya muay thai je.. adalah sikit. but yang paling wat aku interesting pasal ini filem,

ketika cerita tu sudah menunjukkan ending, aku dengan terkejut nye tiba2 je owang kat belakang aku tepuk tangan, adalah dalam 10 owang. aku pun x menyangka filem ni dapat sambutan hangat sampaikan para penonton semua memberi respon yang TERBAIK dari LADANG kelapa sawit punya....

aku pun join la sekali tepuk tangan.. filem ni truly mnejadi,, aku agak boleh menang award punya lah... so member2 yang sudah tgk2, gerentilah tau citernye, but yang belum tgk, belilah dvd, gerenti kaw punya.. c ya...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...