Wednesday, July 27, 2011

HARIMAU MALAYA versus SINGAPURA

Mari kita bercerita psl skuad negara plak, dlm misi kelayakan piala dunia 2014 di Brazil. Walaupun telah diasak Singapura ketika bertandang ke negara temasik itu, sedikit pun ia tidak meluntur semgt skuad harimau malaya dan yakin dapat mencakar Singapura di sini nanti dan akan cuba sekurang-kurangnya mndptkan beza tiga gol utk melayakkkan ke perigkat seterusnya oleh kerana kita telah dibelasah lima berbalas tiga di kota singa tempoh hari.

Pusingan kedua ini bakal berlangsung pada hari khamis bertempat di Stadium Nasional Bukit Jalil yg mampu memuat 100,000 org pada satu2 masa, dan aku pasti lebih ramai fans2 bola akan turun bagi smgt, dan aku pun trasa nk pegi kalo tiada aral melintang kasi semgt ckit tapi syg jersy harimau aku xda la..iron maiden ada la...

Berlangsung pukul 8:30 malam tiket boleh dibeli secara online di tickethotline yg berharga RM50 (pentas utama) dan RM30 (terbuka) DEWASA, ADIK2 bwh duabelas tahun RM5, tiket juga boleh dibeli di stadium di pintu kuning n merah dan bg penebusan tiket secara online tadi di pintu merah bagi warga singapura pula di pintu biru..so jgn silap pintu na..naya nanti..


"gotiger2"
sekian....

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...