Saturday, June 4, 2011

ADAKAH KITA SAMA DENGAN OWANG GILA???

ni bukan pengalaman juz nak bagi info pada umat semua

tentang perbandingan tajuk ini tersangat lah berbeza, ande malaz nak oyak kat semua tp realitinye owang macam kita ni lebih teruk dari owang gila. nak tau sebab pe ande kata camtu,, ni dia konklusion nye

kenkadang kita ase kita lah hero, kononnye kita bleh kacau owang, kita bleh pukul orang, kita boleh bunuh owang. nak menunjukkan kita ni pai lang kat dunia ni siapa kita.. lau nak dibandingkan yang gila, dia x mampu buat semua 2, gila macam mana pun dia x penah kacau owang.. dia hanyalah sendiri. lau ea pun ade, juz nak minx sedekah and simpati dari owang..

kononnye kita ni suka tengok pompuan, suka kacau pompuan, lau bleh sampai nak bawak pompuan masuk bilik, kes nak buat projek sumbang.. diri plak ase puas, lau bandingkan ngan si gila, dia xkan pernah buat semua, dia xkan terpikir pun sampai camtu, dia juz kacau owang and minx simpati owang. si gila xda nafsu tentang semua ni,, lau nak pun men sendiri jew..

kononye kita yang terbaik kat dunia ni, disebabkan kita ni kaya dengan duit. oleh kerana itu, kita boleh buat apa jer kat dunia yang fana ni.. kesenangan sudah didalam genggaman kita. tapi si gila tidak merasa kesenangan, dah nama pun gila, nak minx keje gerenti x dapat, takut2 si gila buat hal. apa yang peroleh olehnye hanyalah simpati owang..

kita ase diri kita sempurna, mampu berfikir secara positif dan intelek.. tapi kita hanya berjaya di muka bumi sahaja,, bila mati nanti, siapa yang tahu, kita akan diletakkan kemana,, lau yang gila pula,, jahat mana pun dia itu, dia tetap dirahmati,, itu kerana dia x tahu ape yang dia buat kat mukabumi ni.. dah nama pun gila..

ape yang ande dapat katakan disini, x salah kalau kita membenci si gila ni,, mungkin antaranya dia kacau kita ke, atau kacau family kita, ataupun meminta sedekah pada kita membuatkan kita x senang dengannya.. tapi jgn lah sampai menghukum dia, kerana dia x tau ape2... dan lagi,, jika kamu owg sudah membaca petikan ini,, diharapkan kowg pikir balik, siapakah yang lagi gila sebenarnya???

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...