Sunday, March 14, 2010

LEPAK..LEPAK..LEPAK..

sperti biasa,hujung minggu aku dan member kadang2 habiskan masa kat kdi2 makan sambil diorg chat ngan kwn diorg sana-sini..sedar tak sedar sampai ke pagi,macam semalam balik rumah kul 2 pas2 member sorang pulak ajak rehearsal guitar bersama beliau..so aku pun tak menolak..petik punya petik dah pukul 3 lebih..nyamuk pun dah aktif 5 time tu,so aku pun undur diri (tak bleh tahan!!!)

sampai rumah nak tidow..tak boleh pulak so aku pun pagi le ke dapur cari makan..so hasilnye ni die...



lepas pekena..duduk jap..kasi die turun..pastu lap le ke bantal..ergh..,hajat nak joging pagi tadi dah tak jadi..jam yang aku dah set pun aku tak dengar die punyer ring..oh tidak!!! nantikan MASTER OF THE RINGS yergh!!!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...