Monday, March 29, 2010

ADAKAH INI GASTRIK ?

pagi tadi dalam pukul 9 sedang gua siap2 nak p klas tiba2 perut terase sakit pada bahagian kiri bawah,gua pun capailah minyak angin dan sapu..biase guna minyak angin sapu sikit pun sakit dh hilang..yg tidak so..gua pun amik lebih2,tak ilang gak..

oleh sebab sakit x lah kuat sangat so gua pun anggap..ini biase je ni jap g oklah..sakit ni makin jadi plak dari kul 9 tadi smpi kul 12 x hilang2..so gua pun cite kat kawan sakit perut ni..die kate gastrik & mgkn sbb gua x jage makan..

aduh betul ke..so time 2 still sakit lagi..lebih sedikit dari pagi tdi..jadi gua pun g makan ats nasihat kwn tdi..lepas mkn 2 dlm 15 minit sakit 2 hilang..perut pun dh rase slese..lepas ni gua ingat kena jage makan plak..klau tidak abis lah aku..ingatkan gastrik sakit bease je..die pun ade pringkat gak..bahye ooo... so WATCH OUT !!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...