Friday, March 12, 2010

LEGA RASANYE...

Syukur,aku pun dah abis exam semalam..saat yang ku tunggu-tunggu..lege rasenyae..so malam ni ada match futsal kul 9 (sape tahu kat arena kg.delek klang ?..mai la sape nak tengok ronaldinho main..ha..ha..) x sabar gua..baru brape kali main..hari tu dah dekat setahun tak main dah jadi beginner (kaki bangku,..oh tidak!!!)

nasib baik jumpa kawan (team dulu time form 3-4) dia ajak gua folow dia..so ini peluang!! gua pun ikut,kali pertama main sebulan lepas muscle2 semua sakit..aduh..jalan pun susah..sebab time nak main takda warming up..tu le pasal..so skarang memang happy cuti semiggun ni gua manfaat baik2..

album MEGADETH united pun tak dpat lagi,unarmed HELLOWEEN pun camtu..next post ni wa ingat nak share album master of the ring HELLOWEEN serta pendapat gua pasal album ni,yg juga album 1st ANDI DERIS ngan HELLOWEEN..best gak album ni sbnrnye..ok chow..watch out!!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...