Monday, May 9, 2011

filem indonesia.OhHH MY GOSSHHH!!!




aduyai, ande ni kira peminat indonesia lah gak. citer yang di skrip penuh makna dan sungguh meyakinkan penonton. filem indonesia ni banyak citer sedih je. kuwang berbanding cite klakar. kenkadang diowg nak wat klakar pun kita ase x tehibur, mybe sebab kuwg pengajaran kot.



yang paling latest yang ande tengok ialah kejora dan bintang. ADUSH!!!!! asyik menangis je keje si kejora ni, letih plak ande nak nengok. tapi kes nak abis episod punya pasal ande layan gak bab2 nangis ni. pham2 je la owg pmpuan ni. epilog citer ni banyak yang melibatkan owang yang xde perasaan macam janet tu. Rupa lawa dah, at penuh ngan lada hitam. keje nak majal owg je.



yang kejora tu pun 1 hal gak, tulus je. patutlah kena men ngan mak tiri dia 2. ande plak lau x tengok, jadi tanda tanya. tengok plak, ande yang ase nak menangis. tapi bgus gak cara ending dia, dapat gak dia kawin ngan teman istimewa dia yang bernama erlangga. yang si janet ngan mak nye dihumban ke penjara besi...


tapi kalau nak dipikirkan balik, cite ni sama jew ngan owg kat luar sana. kira citer ni memberi ikhtibar pada kita semua. yang benar akan menang juga, dan yang kalah tetap de loser. x perlu kita nak menganiaya owg. kita pun bukan lah bek mana. jangan ase diri tu bagus. ukur dulu baju pada badan sendiri, lau agak cantik, bawulah kita jaga tepi kain owg. tapi2 biarlah pada2, jangan busuk sangat mulut mengata owg. bau mulut pun dah bau sambal petai. kita sendiri pun belum sempurna ag. jgn lah wat dosa dengan aniaya owg. tuhan tidak suka kalau kita berperangai cam gitu.








No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...