Friday, November 9, 2012

MAJALAH KARISMA BERSAMA SEHELAI SELUAR "RETRO"

8/11/2012
(semalam nye citer...)

jarang sekali aku turun KL time2 keje ni disebabkan ajakan mak cik aku yg baru dtg dari kampung terpaksa ku turutkan, mmg aku kurang suka faktor jem satu, pastu xbest la klo hari2 biase kan ramai mat2 asing je kat KL ni dh mcm org Malaysia aku tgk dorg, gelak sana, gelak sini ludah sana, ludah sini..bkan ludah kosong ha, ini ludah ada isi punye "color" merah2 tuk, huhuhu..

aku turun ni pun memang sekali dh ada hajat yg pertama nak bli MAJALAH ROCK MALAYA "KARISMA" sbb kat KLANG -bandar "wak karjo"- ni dh susah nk dapat sebegitu rupa juga kat SHAH ALAM, mungkin mamak2 yg jual tu dh beralih arah ke muzik pop..pendekkan cerita dorg dah K-pop

(cerita dipendekkan)

setelah hampir empat jam di sekitar kotaraya dan jalan tar, hasilnya aku dpt satu lagi bonus iaitu...seluar retro, yg punya gaya tersendiri dgn potongan "slim fit" menambah seri pada nya lalu ku usung terus ke kaunter..hoho, walaupun ketat sedikit dan pendek sederhana sedikit, aku sapu gak sbb suka punye pasal..dh abes!..sekian,

"adakah seluar ini yg dimaksudkan...totally retro!!"





No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...